Turbo mühərriklərdən niyə uzaq durmalıyıq?
Hər nə qədər qaza basanda sürücülərin ağlını başından alsa da turbo mühərriklərdən uzaq durmaq üçün səbəblər birdən çoxdur. Bu gün bunun 5 səbəbindən danışacağam.
1)Xərc - turbo mühərriklərin istehsalı normal mühərrikdən daha yüksək xərcə başa gəlir və daha mürəkkəb olur, bu səbəbdən də təmiri normal mühərrikə nisbətən daha muskul və xərcli olur.
2)Dözümlülük - Turbo mühərriklər normal mühərrikdən daha az ömürlü olmasıyla bilinir. Düzgün qulluq və baxım olmadığı təqdirdə bu mühərriklərin ömrü qısa ola bilər.
3)Gecikmə - turbo mühərriklərdə normal müherrikə nisbətdə gecikmələr ola bilir. Bunun səbəbi turbinin lazımi sürəti yığması üçün zamana ehtiyacı olmasıdır. Hər nə qədər modern turbo mühərriklərdə bu gecikmə minimala endirilməyə çalışılsada, bu gecikmələr sürücülərdə narahatlıq yarada bilər.
İstilik və intensiv işləmə - Turbo mühərriklər normal mühərrikə nisbətən daha yüksək dərəcədə işləyirlər və mühərrikin komponentləriə də daha çox yük düşür. Turbocharger-ler çalişdıgı zaman yüksək istilik yaradırlar bu da soyutma sisteminin üzərində əlavə yükə səbəb olur. Bundan əlavə, piston, klapan, silindir başlığı normal mühərrikə nisbətən daha tez xarab ola bilər. Bu da mühərrikin ömrünü qısalda bilər.
4)Yüksək yanacaq səfiyyatı - Bu bir az ikibaşli məsələdir. Əgər yavaş sürsəniz normal mühərrikə nisbətən daha yaxşi yanacaq səmərəliliyi əldə edirsiniz, ancaq qaz pedalını daha güclü basdığınız turbomühərriklər normal muhərriklə müqayisədə daha yüksək yanacaq sərfiyyatına səbəb olur.
Bunu qeyd etməkdə fayda var ki, bu bəhs etdiyim problemlər bütün turbo mühərriklər üçün keçərli deyil. Son illərdə bu sahədə xeyli irəliləyiş əldə olunub. Bundan əlavə səliqəli sürüş və düzgün qulluq ilə turbo mühərriklərdən yüksək performans əldə edə bilərsiniz. Yekünda qərar sizindir.