Əgər termostatın nə olduğu ilə maraqlanırsınızsa, doğru yerdəsiniz. Avtomobil həvəskarları və avtomobili olanlar üçün mühərrikin daxili iş prinsiplərini başa düşmək vacibdir. Bu avadanlıq mühərrikin temperaturunu tənzimləyən kritik bir hissədir. Bu bloq yazısında biz bu avadanlığın nə olduğunu, necə işlədiyini və nə üçün vacib olduğunu daha ətraflı nəzərdən keçirəcəyik.
Avtomobil mühərriklərində əhəmiyyətli hissə - Termostat
Bu avadanlıq mühərrikin temperaturunu idarə etmək üçün nəzərdə tutulmuş tənzimləyicidir. Adətən soyutma sistemində yerləşir və mühərrikin ideal işləmə temperaturunu saxlayır. O, həmçinin mühərrikin həddindən artıq istiləşməsinin və ya həddindən artıq soyumasının qarşısını alır.
Termostatın funksiyası nedir?
Mühərrikinizi çalışqan bir idmançı kimi təsəvvür edin. İdmançılar kimi, mühərrikiniz də ən yaxşı performansı göstərmək üçün müəyyən bir iş temperaturu saxlamalıdır. Çox soyuq olarsa, o, düzgün işləmək üçün mübarizə aparır, bu da yanacaq səmərəliliyinin pisləşməsinə və aşınmanın artmasına səbəb olur. Digər tərəfdən, çox isti olarsa, həddindən artıq istiləşə bilər və potensial olaraq əhəmiyyətli zərər verə bilər.
Avtomobilin bu hissəsi burada işə düşür. O, ayıq-sayıq nəzarətçi kimi çıxış edir, daim mühərrikin soyuducu suyunun temperaturunu izləyir. Bunu mühərrik və radiator arasında soyuducu axını tənzimləyən kiçik bir qapıçı kimi düşünün.
Bu avadanlığın əsas funksiyası mühərrikin işləmə temperaturunu sabit saxlamaqdır. Mühərrik soyuq olduqda, termostat qapalı vəziyyətdədir və soyuducu axını məhdudlaşdırır. Bu, mühərrikin daha sürətli istiləşməsinə imkan verir. Mühərrik işləmə istiliyinə çatdıqda isə o açılır və soyuducu mayenin sərbəst dolaşmasına imkan verir. Bu, mühərrikin həddindən artıq istiləşməsinin qarşısını alır.
Termostatın əhəmiyyəti nedir?
Onun əhəmiyyəti mühərrikin optimal temperatur diapazonunda işləməsini təmin etməkdir.
Bu, mühərrikin işini yaxşılaşdırır və aşınmanı azaldır. O, həmçinin yanacaq səmərəliliyini artırmaqla yanacaq sərfiyyatını optimallaşdırır.
Nasaz termostatın əlamətləri hansılardır?
Hər hansı bir avtomobil hissəsi kimi bu hissə də zamanla köhnələ bilər və ya nasaz ola bilər.
Diqqət etməli olduğunuz bəzi əlamətlər bunlardır:
- Mühərrikin həddindən artıq istiləşməsi: Bu, soyuducunun dövriyyəyə girməsinə və mühərriki soyutmasına mane olan sıxılmış qapalı termostatın klassik simptomudur.
- Mühərrik soyuq işləyir: Sıxılmış açıq termostat mühərriki optimal iş temperaturuna çatmaqdan saxlaya bilər, nəticədə zəif performansa və emissiyaların artmasına səbəb olur.
- Dəyişən temperatur göstəricisi: Bu, daima uyğun olmayan şəkildə açılan və bağlanan, işləməyən avadanlığı göstərə bilər.
Bu əlamətlərdən hər hansı biri ilə qarşılaşırsınızsa, avtomobilinizin bu hissəsinin ixtisaslı mexanik tərəfindən yoxlanılması çox vacibdir. Nasaz bir avadanlığa məhəl qoymamaq yolda daha xərcli mühərrik təmirinə səbəb ola bilər.
Nasaz bir termostatın yanacaq serfiyyatını 25% artırır. Bilirdinizmi?
Bəli - avtomobilin bu kiçik, lakin vacib hissəsi mühərrik temperaturunun tənzimlənməsində böyük rol oynayır və ümumi performansa əhəmiyyətli təsir göstərir.
Bəs yanacaq sərfiyyatı necə baş verir? Belə:Termostat mühərrikdən antifriz axınına nəzarət etmək üçün açılıb bağlanaraq işləyir. Əgər termostat qapalı qalsa, mühərrik tez bir zamanda həddindən artıq qiza bilər, bu da mühərrikin zədələnməsinə hətta tam xarab olmasına səbəb ola bilər. Digər tərəfdən, əgər açıq qalıbsa, mühərrikin qızması normadan daha uzun çəkə bilər,bu da yanacaq sərfiyyatının artmasına səbəb ola bilir.
Beləliklə, avtomobilin qızmasının normadan daha uzun sürdüyünü və ya temperatur göstəricisinin normadan daha çox dəyişdiyini görsəniz, termostatınızı peşəkar mexanik tərəfindən yoxlatdirin. İstənilən problemi vaxtında aşkar edib aradan qaldırmaqla daha ciddi problemlərin qarşısını ala bilərsiniz.
Termostatın dəyişdirilməsi necə baş verir?
Onu mütəmadi olaraq yoxlamaq və lazım olduqda dəyişdirmək vacibdir. Əgər bu avadanlıq nasazdırsa və ya düzgün işləmirsə, bu, mühərrikin həddindən artıq istiləşməsi və ya soyuması kimi ciddi problemlərə səbəb ola bilər.
Bir sözlə, bu hissə avtomobil mühərriklərinin sağlam və səmərəli işləməsini təmin edən mühüm hissədir. Mühərrikin temperaturunu tənzimləməklə onun işini optimallaşdırır və mühərrikin ömrünü uzadır. Buna görə də, onun müntəzəm nəzarətdə saxlanması və lazım olduqda dəyişdirilməsi avtomobil sahibləri üçün vacib bir məsuliyyətdir.