Nakladka dediyimiz əyləc bəndləri səs edirsə, bu onun keyfiyyətsiz və ya keyfiyyətli olması demək deyil. Bu bloq yazımızda keyfiyyətli əyləc bəndləri, yəni “nakladka”nı keyfiyyətsiz olanlardan necə ayırd etmək barədə danışacağıq.
Əyləc bəndlərə ümumi baxış
1.İlk növbədə qutunun üzərində ki yazılara nəzər salmaq lazımdır
Daha sonra baxırıq bu (Yarpaq) işarəyə, yarpaqların sayı nə qədər çoxdursa, bir o qədərdə əyləc bənlərinin tərkibində mis var, sevindirici bir haldır, çünki mis istini metaldan daha yaxşı paylayır, və əyləc sistemini qızmadan qoruyur.
2. Nakladkanı qutudan çıxardırıq
Nakladka səliqəli olmalıdır, çat, yırtıq, toz, yonqar yəni strujka qətiyən olmamalıdır. Belə bir deyim var ki, “nakladan balıq iyi gəlirsə, deməli əla nakladkadır”, lakin bu qətiyən elə deyil. Balıq iyini əyləc qəlblərinin tərkibində olan asbest verir. Bu isə öz növbəsində keyfiyyətə təsir etmir.
Əyləc bəndinin ortadaki yarıqa toz drenajı deyirlər, bu nakladkanı qızmadan qoruyur. Nakladka, əyləc bəndləri alan zaman buna mütləq diqqət yetirin.
Səth mat olmalıdır.
Barmaqımız ilə üzdən keçirik, barmağımızda kobud iz qalmamalıdır, əgər qalırsa, bu o deməkdir ki nakladkanın tərkibində metal çoxdur, o da həm qızacaq, həmdə əyləc disklərimizi sıradan tez çıxardacaq, yənı yeyəcək. Bu drenajlar əslində vacib məqamdır.
“Nakladka” yəni əyləc bəndlərinin sürtünmə astarları
Hər bir avtomobil əyləc sistemi ilə təchiz edilib. İcra mexanizmləri, hansılar ki əyləc barabanı və ya əyləc diskləri ilə təmasda olur. Nakladka dediyimiz əyləc bəndlərinin ən əsas detalı sürtünmə astarları sayılır. Astar ilə təmasdan yaranan sürtünmə qüvvələri səbəbindən avtomobilin kinetik enerjisini udur, onu istiliyə çevirir və sürətin azalmasını və ya tam dayanmasını təmin edir. Astarlar çuqun və polad ilə yüksək sürtünmə əmsalına malikdir (bunlardan əyləc barabanları və diskləri hazırlanır), eyni zamanda aşınmaya yüksək davamlıdır və həddindən artıq baraban/disk aşınmasının qarşısını alır.
Əyləc yastiqciqlarının sürtünmə astarlarını təyinatına, dizaynına və konfiqurasiyasına, habelə hazırlandıqları tərkibə görə qruplara bölmək olar.
Aşağıda qeyd olunan linkə keçid edərək avtomobiliniz üçün müxtəlif brendlərin əyləc bəndlərini əldə edə edə bilərsiniz:
Müxtəlif əyləc bəndləri, yəni nakladka
Məqsədinə görə örtüklər iki növə bölünür:
- Baraban əyləcləri üçün;
- Disk əyləcləri üçün.
Baraban əyləc yastıqları üçün astarlar barabanın daxili radiusuna uyğun gələn xarici radiuslu qövsvari lövhədir. Əyləc zamanı yastıqlar barabanın daxili səthinə söykənərək avtomobilin sürətini azaldır.
SOLO AVTO-da əyləc bəndləri ilə yanaşı Koreya və Yaponiya istehsalı avtomobilləri üçün digər ehtiyat hissələrini də əldə edə bilərsiniz.
Disk əyləc yastıqları əyləc diski ilə maksimum təmas sahəsini təmin edən düz, aypara və ya başqa formalı lövhələrdir. Hər bir təkər əyləc mexanizmində iki yastiqciq istifadə olunur, onların arasında əyləc zamanı disk sıxılır.
Həmçinin, əyləc yastıqları quraşdırılma yerinə görə iki qrupa bölünür:
-
Təkər əyləcləri üçün - ön, arxa və universal;
-
Yük maşınlarının dayanacaq əyləci mexanizmi üçün (kardan şaftında baraban ilə).
Bloqu video şəklində YouTube kanalımızdan izləyə bilərsiniz.