Avtomobil çətin işə düşür, getdiyi yerdə boğulur, yanacağı çox yeyir, sen də çaşıb qalmısan?
Bütün bu problemlər alışdırma şamlarınızı dəyişdirməli olduğunuza bir işarə ola bilər.
Bəs bu problemlər hansılardır ?
1)Mühərrik performansında azalma - yeyilmiş vəya çirkli alışdırma şamlanı, yanmada problemlər yaradır və bu da mühərrikin gücündə və sürətlənmədə azalmalara yol açır.
2)Çətin işə düşmə - Əgər avtomobilinizi özəlliklə soyuq havalarda işə salarkən çətinlik çəkirsinizsə, bu alışdırma şamlarının dəyişməli olduğunun göstəricisi ola bilər.
3)Mühərrikdə boğulma - avtomobili idarə edərkən, boğulma, titrəmə və vibrasiya olursa, bu alışdırma şamlarının sıradan çıxdıgının vəya çirkli olduğunun göstəricisi ola bilər.
4)Yüksək yanacaq sərfiyyatı - Çirkli vəya sıradan çıxmış alışdırma şamları mühərrikin lazım olandan daha çox yanacaq yandırmasına dolaysıyla da yanacaq sərfiyyatında artışa səbəb olur.
5)Mühərrikdə dayanma vəya dalğalanma? - Əgər avtomobili sürərkən mühərrikin performansında dalğalanma vəya tamamilə dayanma olursa bu alışdırma şamlarının doğru yanmadığının və dəyişməli olduğunun göstəricisidir.
6)Nasaz yanma prosesi- Qığılcım yayılır detonasiya əmələ gəlir, bu isə ilk öncə yanacaq sərfiyyatını artırır, silindir divarlarına və klapana ziyan yetirir. Əksər istehsalcılar iddia edir ki, bizim alışdırma şamlarımız 50.000 kilometr yaşayır, bu təbii ki, mümkündür 2 şərt yerinə yetirilərsə. 1-mühərrik ideal vəziyyətdədirsə, 2-keyfiyyətli yanacaqdan istifadə edirsinizsə.
7)Alışdırma şamlarının bağlanan hissəsinin üzərində yağ- Üst qapağın araqatı vəya klapan kipkəclərinin yağ buraxması.
8)Qara çöküntü- Bu problem yanma kamerasına həddindən artıq yanacağın daxil olmasından vəya yanacaq normal daxil, lakin hava yanacağa nisbətən az daxil olur.
9)Elektrodun üzərindəki ağ izlər- Bu problem, havanın yanma kamerasına həddindən artıq çox daxil olması vəya yanacağın havaya nisbətən az daxil olması deməkdir, bəzən yağın yanma kamerasına düşməsi deməkdir.