Bloqlar Alışdırma şamları sıradan çıxdıqda nə baş verir?

Alışdırma şamları sıradan çıxdıqda nə baş verir?

Avtomobil çətin işə düşür, getdiyi yerdə boğulur, yanacağı çox yeyir, sen də çaşıb qalmısan? 


Bütün bu problemlər alışdırma şamlarınızı dəyişdirməli olduğunuza bir işarə ola bilər. 

Bəs bu problemlər hansılardır ?


1)Mühərrik performansında azalma - yeyilmiş vəya çirkli alışdırma şamlanı, yanmada problemlər yaradır və bu da mühərrikin gücündə və sürətlənmədə azalmalara yol açır. 
2)Çətin işə düşmə - Əgər avtomobilinizi özəlliklə soyuq havalarda işə salarkən çətinlik çəkirsinizsə, bu alışdırma şamlarının dəyişməli olduğunun göstəricisi ola bilər.
3)Mühərrikdə boğulma - avtomobili idarə edərkən, boğulma, titrəmə və vibrasiya olursa, bu alışdırma şamlarının sıradan çıxdıgının vəya çirkli olduğunun göstəricisi ola bilər. 
4)Yüksək yanacaq sərfiyyatı - Çirkli vəya sıradan çıxmış alışdırma şamları mühərrikin lazım olandan daha çox yanacaq yandırmasına dolaysıyla da yanacaq sərfiyyatında artışa səbəb olur.
5)Mühərrikdə dayanma vəya dalğalanma? - Əgər avtomobili sürərkən mühərrikin performansında dalğalanma vəya tamamilə dayanma olursa bu alışdırma şamlarının doğru yanmadığının və dəyişməli olduğunun göstəricisidir. 
6)Nasaz yanma prosesi- Qığılcım yayılır detonasiya əmələ gəlir, bu isə ilk öncə yanacaq sərfiyyatını artırır, silindir divarlarına və klapana ziyan yetirir. Əksər istehsalcılar iddia edir ki, bizim alışdırma şamlarımız 50.000 kilometr yaşayır, bu təbii ki, mümkündür 2 şərt yerinə yetirilərsə. 1-mühərrik ideal vəziyyətdədirsə, 2-keyfiyyətli yanacaqdan istifadə edirsinizsə. 
7)Alışdırma şamlarının bağlanan hissəsinin üzərində yağ- Üst qapağın araqatı vəya klapan kipkəclərinin yağ buraxması.
8)Qara çöküntü- Bu problem yanma kamerasına həddindən artıq yanacağın daxil olmasından vəya yanacaq normal daxil, lakin hava yanacağa nisbətən az daxil olur. 
9)Elektrodun üzərindəki ağ izlər- Bu problem, havanın yanma kamerasına həddindən artıq çox daxil olması vəya yanacağın havaya nisbətən az daxil olması deməkdir, bəzən yağın yanma kamerasına düşməsi deməkdir.

Əlaqəli bloqlar

SOLO TƏMİR
Kondisioner filterini necə dəyişmək olar?

Salon filterini və hava borularının ustaya getmədən təmizlənməsi

Daha çox oxu
SOLO INFO
Alışdırma şamlarını sıradan çıxaran 5 əsas səbəb

Alışma şamlarına baxış keçirtməklə mühərrikdə olan bəzi problemləri təyin etmək olar.

Daha çox oxu
SOLO INFO
Keyfiyyətli və keyfiyyətsiz əyləc bəndlərini bir-birindən necə ayırmaq olar?

"Nakladka", yəni əyləc bəndi səs edirsə, bu onun keyfiyyətsiz və ya keyfiyyətli olması demək deyil.

Daha çox oxu
AVTOMOBİL ALARKƏN
Avtomobil alarkən mühərrikxananı necə yoxlamaq lazımdır?

Avtomobil almazdan əvvəl mühərrikxananı necə yoxlamaq olar? Avtomobil alarkən necə bilək ki, maşın yaxşı vəziyyətdədir? Maşın alarkən ustaya getməzdən əvvəl mühərrikxananı necə yoxlamaq olar?

Daha çox oxu
AVTOMOBİL ALARKƏN
Maşın alarkən nələrə diqqət etmək lazımdır?

"Zazorlar", yəni hissələr arasındaki məsafə mütləq eyni olmalıdır, detal bana tam olaraq simmetrik oturmalıdır.

Daha çox oxu
SOLO INFO
Mühərriyi sıradan çıxardan 5 əsas səbəb

Avtomobilin mühərriyinin ömrünü necə uzatmaq olar? Maşının motorunun ömrünü qısaldan 5 əsas səbəb

Daha çox oxu
SOLO INFO
Avtomobildə ən çox tələb olunan ehtiyat hissələri hansılardır?

Hər bir ehtiyat hissəsinin öz xidmət müddəti və ya yürüşü olduğu üçün, avtomobil sahibi zaman-zaman ehtiyat hissələrinin sıradan çıxması problemi ilə rastlaşır.

Daha çox oxu
SOLO INFO
Mühərrik yağlarının üzərindəki rəqəmlər və hərflər nəyi bildirir?

Mühərrik yağlarının qablaşdırmaları üzərində müxtəlif rəqəm və yaxud hərflər görə bilərik, məsələn, 5w40, 10w40 və s. Bəs bu motor yağlarının üzərindəki rəqəm və hərflər nə deməkdir?

Daha çox oxu

Sualın var? Cavablamağa hazırıq!

Yaponiya və Koreya istehsalı orijinal avtomobil ehtiyat hisseleri qiymeti ilə bağlı bütün suallarınızı SOLO Avto-dan soruşun!

Bizdən soruşun